fbpx
PR

Neden JustPR Danışmanlık Şirketinden Hizmet Almalıyım? 

PR uzmanları marka için hangi bilgileri ve becerileri sağlayabilir?

Hangi konularda markayı bir adım öne taşıyabilirler?

Şimdi sırasıyla bunları cevaplayalım.

Öncelikle PR uzmanıyla çalışmaya başlamadan önce bu 3 maddeye hakim olmanız konusunda ısrarcıyım. 

  • İyi bir operasyonel sisteme sahip olmalısınız. Altyapınız dijital ölçüm yapabilmeye uygun olmalı ve havuzundaki veriler remarketing temelinde fayda sağlamaya el verişli olmalı. 
  • İyi  bir ekibiniz olmalı. Birbirine inanan, güvenen, güçlü bir liderin önderliğinde çalışan bir ekip olmalı.  
  • Verdiğiniz hizmet veya sattığınız ürün hedef kitlenizi tatmin etmeli. Pazarlama dünyasında gerçekten tatmin olmuş müşterilerden daha güçlü  hiç bir şey yoktur. 

Şimdi markanızın  PR faaliyetlerinde nasıl fayda sağlayacağımızı konuşalım. 

Bilgi ve Deneyim 

JustPR  danışmalık firması  ile çalışmaya başladığınızda becerilerini ve bilgisini yıllarca bu konuyla bileyen ve pekiştiren, pek çok farklı sektörde deneyim kazanmış  yetenekli profesyonellerle çalışırsınız.Tökezlemeden koşmak keyifli olacaktır.

Marka Hikayesi Yazmak 

PR profesyonelleri iyi  hikaye anlatıcılarıdır. PR uzmanı markanızı analiz ederken, sizi öne çıkaracak olumlu mesajları belirlemenize yardımcı olur ve bunları olumlu ve etkili medya hikayelerine dönüştürür. Sizi insanların zihninde nasıl istiyorsa o anlamda şekillendirir.

Marka uzun soluklu bir maratondur. Bu zorlu yarışta zaman ve çabalarınızda tutarlı olmanız çok önemlidir.  Medya görünürlüğünün etkilerinin bir gecede  ölçülmesi imkansızdır .Zaman, sabır ve tutarlılık gerektirir. Sonuçlar her geçen dakika katlanarak büyür. Ne kadar çok görünür olursanız, daha fazla görünür olmanız o hızla kolaylaşır.

Yatırım Getirisi Satıştan İbaret Değildir

Sadece satışlar, yatırım getirisinin tek ölçümü değildir. Bugün, PR metrikleri online sitenize trafik çekmeyi ve sosyal medya hesaplarınızdaki etkileşiminizi artırmayı da içermektedir.

JustPR Danışmanlık, kampanyaların etkisini izlemek ve ölçümlemek için çeşitli  araçlar ve metrikler  kullanır. Ve bu analizler sayesinde bir sonraki hamle belirlenir. 

Yeni Bakış Açıları Sunma

JustPR,  tarafsız bir danışmanlık  şirketi olduğu için, yeni fikirler, taze yaklaşımlar ve öneriler  markanız adına bağımsız olarak düşünülmektedir. Hedef kitlenize  ulaşmada hangi stratejilerin  işe yarayıp yaramayacağı konusunda  odaklanılmış sonuç odaklı geribildirimler yapılmaktadır. 

Geniş Ve Etkin Bağlantılar

Etkin  medya ilişkileri kurmak zaman ve çaba gerektirir. JustPR, basın,medya, bloggerlar ve influencerlarla iletişim ağında geniş bağlantılara sahiptir. İşinizi ve hedeflerinizi anladıktan sonra,  JustPR hikayenizi  nasıl , ne zaman ve kimin ortaya çıkaracağını iyi bilir. 

Kalabalıkta Farklılaşmak Sanattır

JustPR danışmanlık şirketi, markanızın  öne çıkmasına yardımcı olacak farklı ve güçlü yönlerinize odaklanan stratejiler geliştirmenize yardımcı olur. Markanızı  diğerlerinden ayıran +1  özellikleri konusunda özel çalışmalar yapılmaktadır. 

Bu anlamda rakiplerinde aynı paralelde değerlendiren bir PR partnerliği, kendi sektörünüzde düşünce lideri olmanızı sağlamakta katkı sağlayacaktır.

Kriz İletişimi

Bir kriz meydana geldiğinde, size uygun şekilde nasıl yanıt vereceğiniz konusunda yol gösterecek tecrübesi olan JustPR, sorunlarla ilgilenmeye alışıktır ve kriz durumunu en iyi şekilde cevaplamanın yol haritasını kısa süre içerisinde hazırlar.

Peki, JustPR ile çalışmalı mısınız?

JustPR danışmanlık, alanlarında yetkin olan  ekibinizin  etkili bir uzantısı olur, geleneksel ve dijital medya ilişkilerini, sosyal medyayı, influencerları, etkinlikleri ve buna benzer uzmanlık isteyen detayları bir araya getirerek macro fayda sağlayacak aylık PR planı oluşturur. En önemlisi JustPR , markanızın en başında  belirlenen iş amaçlarının ve hedeflerinin karşılanmasında yardımcı olur.

Halkla ilişkiler çalışmalarınızı yönetmek için profesyonellerle çalışmak markanızı bir adım öne taşıyacaktır. Şöyle düşünün, riskli bir sağlık sorununda, alanında en iyisi olan doktorlara ulaşmaya çalışırız, vergi ve personel ödemelerimizin etkin takibi için bir muhasebeciye ihtiyacımız vardır. Can sıkıcı hukuki süreçlerde  bir avukat olmadan yolu bulamayız. Halkla ilişkileri de  bu çerçevede değerlendirin. Markanızın bir iletişim partnerinin olması, sizi diğer markalardan ayıran niş bir özellik olacaktır . Düşünsenize itibarınız için yapamayacağınız şey var mı? 

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı